Rekrutacja nowych wychowanków na rok szkolny 2020/2021

REKRUTACJA DLA KANDYDATÓW NA WYCHOWANKÓW, KTÓRZY PO RAZ PIERWSZY STARAJĄ SIĘ O PRZYJĘCIE DO BM

  1. W dniach 19-21 sierpnia 2020r. w godz. 8.00 – 14.00 składanie Wniosku                 o przyjęcie do Bursy Miejskiej wraz z pełną dokumentacją. Jeżeli Wniosek nie będzie posiadał aktualnych załączników, punkty nie zostaną przyznane.
  2. Z przygotowanymi, kompletnymi dokumentami należy zgłosić się w ww. dniach do placówki BM przy ul. Prusa 20, wejście od strony boiska sportowego.
  3. Komplet dokumentów obejmuje:
  • Wniosek o przyjęcie do BM dla kandydata pełnoletniego wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przyjęcie do szkoły; (pobierz)
  • Wniosek o przyjęcie do BM dla kandydata niepełnoletniego wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przyjęcie do szkoły; (pobierz)
  • 2 egzemplarze Umowy zakwaterowania w Bursie Miejskiej; (pobierz)
  • Kartę informacyjną dotyczącą zdrowia wychowanka; (pobierz)
  • Kwestionariusz osobowy wychowanka; (pobierz)
  • Zgodę na przetwarzanie danych osobowych wychowanka; (pobierz-kandydat pełnoletni)  (pobierz-kandydat niepełnoletni)
  • Dokument określający sytuację prawną i losową wychowanka (jeśli jest konieczny dla stwierdzenia prawdziwości danych).

Oświadczenie o samotnym wychowywaniu kandydata w rodzinie (pobierz)

Oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka przez kandydata                                   pełnoletniego  (pobierz)

Oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata niepełnoletniego (pobierz)

Uwaga

  • Druki w/w dokumentów dostępne są w zakładce „Rekrutacja” na stronie www.bursamiejska.czest.pl.
  • Dokumenty muszą być zaparafowane w prawym dolnym rogu każdej strony przez rodziców/opiekunów prawnych.
  • W obecnej sytuacji epidemiologicznej należy pamiętać o zastosowaniu się do Procedury postępowania w celu zapobiegania rozprzestrzeniania COVID –19 w Bursie Miejskiej w Częstochowie dostępnej na stronie www.bursamiejska.czest.pl,  o zachowaniu środków bezpieczeństwa, czyli o: maseczkach, rękawiczkach jednorazowych, o zachowaniu odległości 2m między osobami.
  • Osoby składające dokumenty przed wejściem na teren placówki zobowiązane są do wypełnienia „Oświadczenia dla osób wchodzących” i wpuszczane będą pojedynczo.
  • Dokumenty będą odbierane przez Komisję Rekrutacyjną w wyznaczonym przez Dyrektora pomieszczeniu Bursy Miejskiej.

Od osób nie stosujących się do obowiązujących zasad epidemiologicznych dokumenty  nie będą przyjmowane.

  1. 24 sierpnia 2020r. – publikacja list osób zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych w siedzibie Bursy Miejskiej przy ul. Prusa 20 do godziny 18.00.
  2. 27 sierpnia 2020r. – publikacja list osób przyjętych i nieprzyjętych wraz z przydziałem do poszczególnych placówek w siedzibie Bursy Miejskiej przy ul. Prusa 20 do godziny 18.00.
  3. Od 27 sierpnia 2020r. – uruchomienie procedury odwoławczej.
    • W terminie do 7 dni od dnia opublikowania list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do Komisji Rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia.
    • W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic może wnieść do Dyrektora Bursy odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej.
    • Na rozstrzygnięcie Dyrektora Bursy służy skarga do sądu administracyjnego.