REKRUTACJA DLA KANDYDATÓW NA WYCHOWANKÓW, KTÓRZY PO RAZ PIERWSZY STARAJĄ SIĘ O PRZYJĘCIE DO BM
- W dniach 19-21 sierpnia 2020r. w godz. 8.00 – 14.00 składanie Wniosku o przyjęcie do Bursy Miejskiej wraz z pełną dokumentacją. Jeżeli Wniosek nie będzie posiadał aktualnych załączników, punkty nie zostaną przyznane.
- Z przygotowanymi, kompletnymi dokumentami należy zgłosić się w ww. dniach do placówki BM przy ul. Prusa 20, wejście od strony boiska sportowego.
- Komplet dokumentów obejmuje:
- Wniosek o przyjęcie do BM dla kandydata pełnoletniego wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przyjęcie do szkoły; (pobierz)
- Wniosek o przyjęcie do BM dla kandydata niepełnoletniego wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przyjęcie do szkoły; (pobierz)
- 2 egzemplarze Umowy zakwaterowania w Bursie Miejskiej; (pobierz)
- Kartę informacyjną dotyczącą zdrowia wychowanka; (pobierz)
- Kwestionariusz osobowy wychowanka; (pobierz)
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych wychowanka; (pobierz-kandydat pełnoletni) (pobierz-kandydat niepełnoletni)
- Dokument określający sytuację prawną i losową wychowanka (jeśli jest konieczny dla stwierdzenia prawdziwości danych).
Oświadczenie o samotnym wychowywaniu kandydata w rodzinie (pobierz)
Oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka przez kandydata pełnoletniego (pobierz)
Oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata niepełnoletniego (pobierz)
Uwaga
- Druki w/w dokumentów dostępne są w zakładce „Rekrutacja” na stronie www.bursamiejska.czest.pl.
- Dokumenty muszą być zaparafowane w prawym dolnym rogu każdej strony przez rodziców/opiekunów prawnych.
- W obecnej sytuacji epidemiologicznej należy pamiętać o zastosowaniu się do Procedury postępowania w celu zapobiegania rozprzestrzeniania COVID –19 w Bursie Miejskiej w Częstochowie dostępnej na stronie www.bursamiejska.czest.pl, o zachowaniu środków bezpieczeństwa, czyli o: maseczkach, rękawiczkach jednorazowych, o zachowaniu odległości 2m między osobami.
- Osoby składające dokumenty przed wejściem na teren placówki zobowiązane są do wypełnienia „Oświadczenia dla osób wchodzących” i wpuszczane będą pojedynczo.
- Dokumenty będą odbierane przez Komisję Rekrutacyjną w wyznaczonym przez Dyrektora pomieszczeniu Bursy Miejskiej.
Od osób nie stosujących się do obowiązujących zasad epidemiologicznych dokumenty nie będą przyjmowane.
- 24 sierpnia 2020r. – publikacja list osób zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych w siedzibie Bursy Miejskiej przy ul. Prusa 20 do godziny 18.00.
- 27 sierpnia 2020r. – publikacja list osób przyjętych i nieprzyjętych wraz z przydziałem do poszczególnych placówek w siedzibie Bursy Miejskiej przy ul. Prusa 20 do godziny 18.00.
- Od 27 sierpnia 2020r. – uruchomienie procedury odwoławczej.
- W terminie do 7 dni od dnia opublikowania list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do Komisji Rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia.
- W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic może wnieść do Dyrektora Bursy odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej.
- Na rozstrzygnięcie Dyrektora Bursy służy skarga do sądu administracyjnego.