REKRUTACJA DLA KANDYDATÓW NA WYCHOWANKÓW,
KTÓRZY PO RAZ PIERWSZY STARAJĄ SIĘ O PRZYJĘCIE DO BM
Informujemy, że od 2 sierpnia 2021r. rozpoczyna się rekrutacja dla kandydatów,
którzy po raz pierwszy będą się ubiegać o przyjęcie do Bursy Miejskiej.
Wymagane dokumenty należy złożyć w placówce Bursy Miejskiej przy ul. Prusa 20 (wejście od strony boiska sportowego), w godzinach od 8:00 do 14:00,
w następujących dniach:
- W dniach 2-3 sierpnia 2021r. składanie Wniosku o przyjęcie do Bursy Miejskiej wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przyjęcie do szkoły
i dokumentami określającymi sytuację prawną i losową wychowanka. Jeżeli Wniosek nie będzie posiadał aktualnych załączników, punkty nie zostaną przyznane.
- Wniosek o przyjęcie do BM dla kandydata niepełnoletniego wraz z obowiązkowym zaświadczeniem potwierdzającym przyjęcie do szkoły; (pobierz)
- Wniosek o przyjęcie do BM dla kandydata pełnoletniego wraz z obowiązkowym zaświadczeniem potwierdzającym przyjęcie do szkoły; (pobierz)
- 4 sierpnia 2021r. – publikacja list osób zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych
w siedzibie Bursy Miejskiej przy ul. Prusa 20 do godziny 18.00. - 5-6 sierpnia 2021r. potwierdzenie woli przyjęcia do Bursy Miejskiej poprzez złożenie kompletu dokumentów.
- 9 sierpnia 2021. – publikacja list osób przyjętych i nieprzyjętych
wraz z przydziałem do poszczególnych placówek w siedzibie Bursy Miejskiej
przy ul. Prusa 20 do godziny 18.00. - Od 9 sierpnia 2021r. – uruchomienie procedury odwoławczej.
- W terminie do 7 dni od dnia opublikowania list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do Komisji Rekrutacyjnej z wnioskiem
o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia; - W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic może wnieść do Dyrektora Bursy odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej;
- Na rozstrzygnięcie Dyrektora Bursy służy skarga do sądu administracyjnego;
- W terminie do 7 dni od dnia opublikowania list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do Komisji Rekrutacyjnej z wnioskiem
Komplet dokumentów obejmuje:
- 2 egzemplarze Umowy zakwaterowania w Bursie Miejskiej podpisane przez oboje rodziców/opiekunów prawnych; (pobierz)
- Kartę informacyjną dotyczącą zdrowia wychowanka; (pobierz)
- Kwestionariusz osobowy wychowanka; (pobierz)
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych wychowanka;(pobierz)
- Dokument określający sytuację prawną i losową wychowanka (jeśli jest konieczny
dla stwierdzenia prawdziwości danych), a mianowicie:
Oświadczenie o samotnym wychowywaniu kandydata w rodzinie (pobierz),
lub
Oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka przez kandydata pełnoletniego (pobierz),
lub
Oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata niepełnoletniego (pobierz)
Uwaga
- Druki w/w dokumentów dostępne są w zakładce „Rekrutacja”
na stronie: https://bursamiejska.czest.pl/rekrutacja-20152016; - Dokumenty muszą być zaparafowane w prawym dolnym rogu każdej strony przez rodziców/opiekunów prawnych;
- Kandydaci ubiegający się o przyjęcie do Bursy Miejskiej po raz pierwszy składają dokumenty osobiście, w obecności rodzica;
- Akceptowane będą jedynie dokumenty prawidłowo wypełnione
oraz kompletne; - Osoby, które nie złożą kompletu dokumentów w wyznaczonym terminie nie będą mogły ubiegać się o miejsce w Bursie Miejskiej przystępując do rekrutacji
dla nowych wychowanków; - W obecnej sytuacji epidemiologicznej przyjmowanie dokumentów odbywać
się będzie w reżimie sanitarnym. Obowiązkowe będzie dostosowanie
się do Procedury postępowania w celu zapobiegania rozprzestrzeniania COVID –19 w Bursie Miejskiej w Częstochowie dostępnej na stronie:
https://bursamiejska.czest.pl/procedury-epidemiologiczne/procedury-epidemiologiczne-dot-wychowankow
oraz używanie maseczek i zachowanie odległości 2m między osobami;
- Osoby składające dokumenty przed wejściem na teren placówki zobowiązane będą do wypełnienia stosownego „Oświadczenia dla osób wchodzących”
i wchodzenia pojedynczo.
Od osób nie stosujących się do obowiązujących zasad epidemiologicznych dokumenty nie będą przyjmowane.