REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA DO BURSY MIEJSKIEJ W CZĘSTOCHOWIE
NA ROK SZKOLNY 2017/2018
dla uczniów ubiegających się po raz pierwszy o miejsce w Bursie Miejskiej
Drodzy Uczniowie i Rodzice!
21 sierpnia 2017 r. rozpoczyna się rekrutacja uzupełniająca do Bursy Miejskiej w Częstochowie dla uczniów, którzy po raz pierwszy ubiegają się o miejsce w Bursie.
Harmonogram postępowania rekrutacyjnego i składania dokumentów:
21 sierpnia 2017 r. – Składanie wniosków o przyjęcie do Bursy Miejskiej.
Wniosek o przyjęcie do Bursy Miejskiej należy złożyć w siedzibie Bursy przy ul. Prusa 20 w Częstochowie w godz. 8:00-15:00
- WNIOSEK O PRZYJĘCIE DO BM – KANDYDAT NIEPEŁNOLETNI (pobierz)
- WNIOSEK O PRZYJĘCIE DO BM – KANDYDAT PEŁNOLETNI (pobierz)
22 sierpnia 2017 r. – Publikacja list osób zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych w rekrutacji uzupełniającej.
23 – 24 sierpnia 2017 r.– Potwierdzenie woli poprzez dostarczanie wymaganych dokumentów
- 2 egzemplarze UMOWA ZAKWATEROWANIA W BURSIE MIEJSKIEJ (pobierz)
- OŚWIADCZENIE RODZICÓW PRAWNYCH OPIEKUNÓW (pobierz)
- KARTA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA ZDROWIA WYCHOWANKA BURSY (pobierz)
- KWESTIONARIUSZ OSOBOWY WYCHOWANKA (pobierz)
Warunkiem przyjęcia kandydata zakwalifikowanego jest złożenie kompletu dokumentów.
25 sierpnia 2017 r. – Publikacja list osób przyjętych i nieprzyjętych w rekrutacji uzupełniającej wraz z przydziałem do poszczególnych placówek Bursy Miejskiej.